fredag 14 mars 2014

Tänkte ge bloggen en chans ännu en gång

Ibland går jag in på bloggen och läser alla inlägg och ångrar att jag inte uppdaterar fortfarande. Det är så kul att läsa och se saker jag nästan glömt bort att jag har gjort. Detta har resulterat i att jag tänker ge bloggen en chans till. Även fast jag förmodligen inte kommer minnas att jag borde slänga upp ett inlägg då och då, men några få inlägg är bättre än inga alls!

Den senaste tiden har det hänt mycket men ändå ingenting alls känns det som. Har varit med min älskade pojkvän, varit till Göteborg, gått i skolan, umgåtts med vänner och varit på fester. Har haft det underbart. Älskar min Joel som gör även mina värsta dagar till de bästa. Vi hade vår alldeles egna speciella dag för ungefär en vecka sen, då vi hade varit tillsammans i ett helt år. Det var så mysigt och oerhört kul att spöa honom på bowling! Haha.

Ja vad ska jag  berätta mer? Om exakt sex dagar slutar min tandställningsresa. Då åker den av. Har blandade känslor inför det faktiskt. Nu när det äntligen är dags att ta av den så känns det som att jag kommer att sakna den. Men jag fick behålla den i två år till och dra ut två tänder om jag ville, för att det skulle bli stabilare. Men eftersom jag halvt vägrar att dra ut tänder och tycker mina tänder ser bra ut nu så struntar jag i det. Är så oerhört spänd inför torsdag. Känns som att jag kommer genomgå en jättestor förändring och gå ut från tandläkaren som en helt ny och skitsnygg person. Men så är det ju inte riktigt. Haha. Men en förändring blir det, och jag längtar, lite.

Nu ska jag återgå till mitt glassätande och tv tittande medan mamma är på väg ut på krogen. Jag är 17 år och sitter hemma och tråkar en fredagskväll. Vad hände med tonårslivet man ser på filmer? Är det inte så att jag ska smyga ut på kvällarna och göra förbjudna saker? Haha. Nej då! Men om det är någon som fortfarande kollar in hit så skickar jag pussar och hoppas du har en jätte mysig kväll.

En bild från en rolig dag i Washington med mina fina systrar. Har dock inte gjort den här gifen själv? Hittade den bara på datorn, har ju ingen aning hur man gör såna. Haha. Mysterium.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar