torsdag 27 mars 2014

Handlat möbler

För några dagar sedan beställde jag och mamma lite möbler till mitt rum. Det är ju snart ett år sedan vi flyttade till den här lägenheten och hade verkligen tröttnat på ett sovrum som inte är fullständigt inrett. Så en ny säng blev det. En fin grå dubbelsäng, ska bli så skönt att få slippa min lilla 102 cm säng och få en 160 cm säng. Vad fantastiskt. Även fast jag personligen har tyckt om min lilla säng så är det inte alltid lika skönt för Joel då jag är superduktig på att puttas när jag sover. Haha.
Dessutom köpte jag en garderob. Jag har ju ingen, förstår inte vad jag gjort hela den här tiden utan att ha någonstans att stoppa undan alla kläder. Har ju våran lilla walk in closet men där tappar jag bort allt, så allt jag lägger där blir aldrig använt, och det är väl inte sådär superbra. Men det ska bli skönt med lite nya saker till rummet i alla fall.
Redan imorgon bitti kommer sängen. Mellan åtta och tio på morgonen skulle dom komma så hoppas dom kommer innan jag gått till skolan så jag hinner se den! Vore superskoj.

Idag har vi inte gjort så mycket. Hade utvecklingssamtal i efter skolan bara. Och imorgon väntar fysikprov. Ska inte bli lika kul. Hoppas verkligen verkligen jag får åtminstone E. Håll tummarna för mig kära vänner. Kommer bli så frustrerad om jag får F. Usch.

Imorgon eller senare kommer det väl antagligen upp någon bild på min nya fina säng. Just hold on my dear friends. Och i helgen fyller två fina vänner till mig år så denna lördag blir det fest. Nästan alla mina vänner fyller arton år i år, vilket är ganska stort. Så man vill köpa något fint åt varenda vän, men på så vis blir jag väl pank x3. Mina pengar räcker inte till i nuläget, och ändå köper jag absolut ingenting. Verkligen ingenting, bara massa mat och godis. Varför kan jag inte bara köpa en fin tröja istället så jag har saker som inte bara försvinner? Haha.

Men vi hörs senare mina söta kompisar, love u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar