onsdag 21 augusti 2013

Skola imorgon

Åt på max idag med pappa, Emy och Mollie. Sen drog vi hem till mig, pappa kollade hur vi har flyttat. Och sen målade jag klart mitt rum! Blev överraskad av att Joel stod vid dörren och skulle hjälpa mig att måla. Blev så glad!  Är såå glad att det är över också. Aldrig igen, haha. Tvättade även fem tvättmaskiner samtidigt som jag försökte måla klart. Är minst sagt slut i kroppen av att springa ner till källaren och upp till tredje våningen en miljard gånger. Har fruktansvärt ont i ryggen också, men det försvinner väl. Imorgon är det första dagen i skolan. Ska bli skönt med lite rutiner igen istället för att bara sova hur länge man vill varje dag och inte ha något man måste göra. 
Men jag hör väl av mig imorgon igen! Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar