tisdag 20 augusti 2013

Dagar med mina käraste

Har inte hänt så mycket. Har kommit hem till Sverige. Bott i Kilafors, och varit med min älskade pojkvän. När jag hämtade honom på stationen hade han blommor med sig till mig, min underbara.
På fredag åker mina fina amerikanare tillbaka till USA. Så jag har passat på att vara så mycket som möjligt med dem nu. Även fast jag har sjuuuukt mycket att göra hemma. Måste packa upp flyttlådor, måla klart rummet, tvätta kläder och mycket sånt. Ska försöka hinna måla klart mitt rum imorgon och tvätta alla kläder. Har bett om hjälp från Joel, så hoppas han kommer och hjälper mig måla rummet så jag kan tvätta samtidigt. Ska även försöka fixa mitt hår imorgon så jag ser normal ut tills skolan börjar på torsdag. Haha. 
Men vi syns! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar