torsdag 4 juli 2013

Grillat med saknade vänner

Har inte gjort så mycket de senaste dagarna. Igår åkte jag till Julia's stuga efter lunch och skulle träffa henne, Ida, Anna, Engla och Karro. Vi grillade middag vilket som gick ganska bra, haha. Blev mat för 70 vuxna män ungefär. Men vi åt upp det mesta. Senare åkte vi ut med båten och rodde. Tyckte det kändes så pass varmt i vattnet så jag vela bada. Badade inte en enda gång i Sverige förra året så det var väl dags. Var inte så kallt ens, och annars brukar jag vara en badkruka. Men medan jag sprang i vattnet slog jag i knäet så jag fick en stor lila bula och blödde. Då var det slut på badandet och jag har fortfarande ont. Haha. 
Imorse hämtade pappa mig så åt vi lunch på thairestaurangen. Alltid lika gott där. Efter det har vi inte hittat på så mycket. Blir att vila resten av kvällen, men ska nog gå på en promenad om min Emy kommer hem. Vill inte gå själv. Vi har blivit grymma på det där med promenader. Går några kilometer sen joggar hem. 

Nu ska jag hämta min dator och sen spela mitt älskade sims. 
Ha en bra kväll! xx 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar