söndag 30 juni 2013

Katastrofal uppdatering

Sex dagar har gått sedan jag sist uppdaterade. 
Emy och familjen kom hem i onsdags. Jag och pappa åkte till Arlanda och hämtade dem. Och gud vad glada vi var, tårarna sprutade och vi kramades. Haha. Åkte hemåt direkt, blev tvungen att åka till Bollnäs i en halvtimme sen tillbaka till Kilafors igen. 
Sov med Emy i stugan tills fredag och det enda vi gjorde var att spela sims, haha. 
På fredagen åkte jag till Ljusdal och var med Joel i två timmar och sedan inventerade till klockan nio på kvällen. Åkte även iväg vid nio nästa morgon för att inventera till två. Sen var vi klar med att räkna skruvar, lampor och rör. 
Idag var jag ledig och fick vara med Jolle till två, sen åkte jag till Kilafors. Nu har jag myst med Emy till filmer och nu ska vi sova, puss och godnatt. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar