söndag 7 april 2013

Snö?

I förrgår kom Julia hit vi myste och snackade bara skit. Länge sedan jag kände mig så "tjejig" och elak. För när jag är med Elin, som jag oftast är med, blir det mer dataspel och kladdkaka. Inte morötter och skvaller. Haha, men det var otroligt mysigt.
Igår kom äntligen min söta hem från Göteborg. Raka vägen hem till mig, gofisen. Vi kollade på en till Harry Potter och skrattade så jag fick ont i magen. Tyvärr åkte han tidigt imorse.
Imorgon är det skola och matteprov. Jag är så jävla körd. Kommer grina, kan inte plugga heller för när jag kollar i matteboken så ser allting plötsligt ut som kinesiska. Lov är inte bra för mig.
Det har även snöat både igår och idag, så tyvärr är våren inställd. Behöver sommar snarast, är ingen vintermänniska.
Puss och kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar