fredag 5 april 2013

Gos

Hej, vad gör ni? Jag ligger ensam hemma i soffan. Väntar på mamma som kommer vid fem, sen tar jag min fina cykel till station och inväntar en fin vän. Ska äta god mat, morötter och dipp och snacka skit.
Igår tog jag tåget hem. Läskigaste tåg jag åkt i hela mitt liv! Visste inte hur man klev av och på, och mellan vagnarna kunde man se rälsen. Så jag satt lydigt på min plats hela resan och var livrädd. Typ. I Bollnäs hämtade mamma mig på station sen letade vi efter en iphone laddare på två olika affärer. Så hittade vi en iphone 5 laddare för 300kr. NJAAA, kände jag då men hade inget val. Min laddare är helt sönder. Precis som mina senaste 4 iphone laddare. Tog i alla fall en konservöppnare, sax och två olika knivar att öppna den lilla förpackningen också. Usch.
Puss och kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar