torsdag 24 oktober 2013

One Direction

Inte alls seriös med bloggandet längre. Orkar inte ta det seriöst. Leker bara med designen och ändrar något varje dag så jag lyckas göra det snäppet fulare varje gång. Men vad gör det. Vem bryr sig. Haha.
Idag hade vi resursdag i skolan. Hade ingenting att jobba med. Jag är klar med nästan allting fast jag varit borta i flera veckor. Dock var jag ändå nästan den enda som faktiskt gjorde något. Alla andra satt och spelade spel. Jag fick ganska mycket gjort ändå, för att inte ha något att göra. Skrev väldigt mycket om HIV & AIDS på biologi-slutuppgiften. Skrev även lite på psykologifrågorna vi ska kunna till ett prov lite senare. 
Efter skolan stoppade jag i mig några nutellamackor och mjölk, efter det låg jag bara i sängen och spelade lol. Har fått en sån där period där jag inte kan sluta igen. Men jag tröttnar snart, det gör jag jämt. 
Även fast ingen följer den här bloggen längre, så kan jag skriva puss och kram till den stackarn till klickat in sig här ändå. 
Ha en härlig kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar