fredag 25 oktober 2013

Höstlov

Nu är det höstlov. Har absolut ingenting planerat, och min kära har lämnat mig hela lovet. Blir väl att jag sitter inne och kollar på serier och spelar. Tråkig som jag är. Nej, men något ska vi hitta på. 
Vi hade en annorlunda dag i skolan, en poängjakt. Gjorde ganska galna grejer men det var väl ganska kul! Efter det så gick jag till tåget, som tyvärr var en halvtimme försenat så jag gick på stan med Henke, Pär och Forss i väntan. Väl på tåget får jag veta att jag måste ta bussen från Holmsveden. Allt i allt resulterade till att jag kom till Gävle mer än en timme senare än planerat. Hade bråttom till tandläkaren och efter det fick jag springa till station för att hinna med tåget hem. Som tydligen var en buss. Så det blev buss till Kilafors och sen tåg därifrån till Bollnäs. Allt i allt så kom jag hem efter klockan sju istället för fem. Nej usch, det värsta jag varit med om i kollektivtrafiken tror jag haha. Men det var ju faktiskt inte deras fel. Någon elledning hade blivit vält så tågen kunde helt enkelt inte gå där. Men bussarna kunde ju varit lite mer strukturerade. 
Väl hemma så stoppade jag i mig lite äpplen och mandariner och tog en dusch. Sen dess har jag legat i sängen och spelat och inte gjort mycket mer!
Hoppas ni har en fin kväll, puss 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar