fredag 16 augusti 2013

Marknaden

Idag var vi på marknaden. Tänkte försöka hitta något tyg till min sänggavel jag ska göra men hittade ingenting speciellt. Sänggaveln kan jag däremot prata mer om när jag har fått min nya säng och ska göra den! Men för att beskriva lite fort så gör jag helt enkelt en egen för att jag inte hittar precis en sån jag vill ha i någon affär. 
Så på marknaden köpte vi lite lettiska gurkor, blåbär, hallon och plommon. Så himla goda. Och det är så billigt också, så kommer det från deras egna gårdar. Verkligen jätte mysigt med sånt där. 
Har i alla fall precis fått massage. Var otroligt skönt efter tre dagar av att bara gå, gå och gå. Väntar nu på att mamma ska bli klar sen ska jag tvinga med henne ut igen, kanske äta lite och senare ikväll kolla på en konsert som pågår precis utanför oss. Riga firar tydligen någonting, kanske ska ta reda på vad senare. Haha. Men vi syns mina fina, puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar