fredag 19 juli 2013

Vad har jag gjort?


Hej igen!
Dessvärre har bloggandet verkligen hamnat åt sidan under sommaren. Men jag ska försöka bli bättre på det igen. Det lovar jag. Nu var det otroligt jobbigt att skriva på en dator som mellanslaget knappt funkar på, men om det är någonting felstavat så förlåt mig. 

De senaste dagarna har jag tillbringat hos Joel i Ljusdal. Sov där från tisdag till torsdag. Var ganska förkyld och han jobbade hela dagarna så vi hade ingenting speciellt för oss om eftermiddagarna. Åkte hem till Bollnäs på torsdag kväll. Speciell tågresa med en full gubbe som kissade i hela tåget och sedan satte sig mitt emot mig och sade att jag var. 

Idag har jag inte gjort något speciellt. Tjejerna tyckte jag skulle följa med dem in på stan och kolla på brännbollsyran men hade verkligen ingen lust alls tyvärr. Stannade hemma och packade ner en del kläder i flyttlådor och städade lite. För ovanlighetens skull satte jag på mig springskorna och sprang ett varv runt sjön i tjugo minuter. Ganska skönt faktiskt. Så efter en dusch och någon timmes Disney tittande ligger jag i sängen och tyckte jag skulle blogga lite igen. Däremot har jag skoldatorn och inga bilder på den. Men det fixar sig nog. Haha. 

Syns snart! Puss

Minns knappt hur jag såg ut utan räls. Haha. Gammal bild är bättre än ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar