torsdag 25 juli 2013

Fotografering

Ledsen för urusel bloggning. Igår hämtade Calle mig i Bollnäs och skjutsade mig till Emy. På natten hämtade han oss och knäppte några bilder på kyrkogården. Var ganska läskigt. Haha. 

Idag var vi på Orn och badade och hade det väldigt mysigt. Solade och lekte. Älskar verkligen såna här sommardagar. Perfekta. Så för någon timme sen hämtade Calle oss igen för att knäppa några kort. Började vid ett vattenkraftverk där det är fint vattenfall, så stod han där och jag knäppte. Blev väl någon bra bild, får se om jag lägger upp någon här när han skickat dem till mig. Senare åkte vj hem till oss för att knäppa kort i solnedgången vid järnvägen. Tror faktiskt det blev någon fin bild på mig! Hoppas han skickar dem snart så ni får se :) 

Idag har vi också fått nycklarna till nya lägenheten! Wiii. Imorgon ska de städa den och sen får vi väl bara börja flytta in när vi vill? Fast imorgon blir det väl inget, och på lördag ska vi på bröllop, så kanske på söndag. Men vill inte börja flytta in innan jag har målat väggarna i mitt rum heller. Och det ska Elin och Emy  hjälpa mig med, ska försöka tvinga pojkvännen hjälpa mig också. 

Men nu blir det film och sen sova! 
Puss och kram gofisar 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar