onsdag 20 mars 2013

Sur

Har ont i magen som en tok. Är även jävligt förbannad på en lärare. Hur dum får man vara?
Jag jobbar i kiosken, och precis när jag kommer in säger han såhär;
-Usch, kallt kaffe. Det är ju nästan värre än magra tjejer.
Jag blev så jävla sur, och frågade bara vad han sa. Så sa han någonting helt annat. Jag sa att det inte alls var det han sagt, då sa han tyst nej och då gick jag därifrån. Känner att det är precis samma sak som att jag hade sagt usch vad äckligt med tjocka fula gubbar. Nej nu ska jag sluta vara sur, men det är en känslig punkt. Jag kan inte gå upp i vikt, förlåt mig tjockis.
Sen jag kom hem har jag bara legat i soffan, ätit upp ett kakpaket och en massa choklad. Blir så trött utav medicinen jag fick.
Dagen suger. Jag var även ungefär två decimeter ifrån att bli påkörd idag, jag fick hoppa i diket. Sen detta påhopp i kiosken. Ont i magen som en tok. Trött av medicinen. Sen så blev jag förbannad på en elev idag som tog min mobil och raderade en film jag filmade på Amandus. Efter det får man en kommentar från honom att jag är dum i huvudet, ja tack sä mycket.
Hoppas ni hade en bra dag i alla fall, men nu har jag skrivit av mig så jag är lika glad som vanligt igen!
Puss och kram gullisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar