torsdag 17 maj 2012

Förlåt

Eftersom jag varit riktigt dålig på att uppdatera så tar vi alla dagar, på en och samma dag.
Förlåt!
Dag 4: Något jag älskar. - Mina vänner. 

Dag 5: Dagens klädsel.
Den här får jag ta sen, för just nu ligger jag nyvaken i sängen. 


Dag 6: 5 finaste låtar.
Typ alla med Bruno Mars, Jessie J och Adele.

Dag 7: 5 fakta om mig själv.

1. Jag älskar rosa.
2. Jag älskar Max mat, lyxshake och Ben & Jerrys.
3. Jag gör av med ca. 500kr i månaden på just det som står över.
4. Kan inte vara sur så länge, så det slutar alltid med att jag förlåter dom som egentligen inte förtjänar det. 
5. Har sjukt svårt att gå upp i vikt, kämpar bara för att hålla den jag har. Ändå går jag ner.

Dag 8: Något jag saknar. - Min älskade pärla, som hoppade ut ur balkongen för någo vecka sen, och inte har kommit hem än.


Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.


Dag 10: En snygg person - Tänkte ta någon annan men hitta ingen bild, men den här var lämplig tycker jag <333333


















































































Dag 11: Msn profilbild.
Har inte msn

Dag 12: Något som får dig att gråta. - Djur som blir illa behandlade, är fan det värsta som finns.



Dag 13: Finaste bild du vet.
Vet inte riktigt, sjukt svårt.

Dag 14: Finaste citat du vet. - tycker om många, men var det första som kom upp.


Dag 15: En bild på ditt smink. - Får jag också fixa sen, för det har jag inte! 

Dag 16: En bild som alltid får mig le - Jag vet inte... Kanske kommer på sen.
Dag 17: Bild på dig och dina syskon - Har ingen nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar