måndag 9 januari 2012

svaren

hur håller du dig så smal? hur ofta tränar du och tänker du på vad du äter?


jag vet inte riktigt, äter en massa kladdkaka och godis och tränar typ aldrig.. 



hur sminkar du dig?

foundation och maskara vardagligen, sen nå mer på fester och sånt.




håller du på att flytta? isf var? :)


japp, Bollnäs



hur många bloggläsare har du? :)

har så dålig koll, hade jätte några förr. men dom senaste månaderna har jag haft vid 1500 i mån.



hur mycket pengar får du i månaden? ;p


700, plus mobilen och när jag behöver




vad gör du på Fritiden?


musik, teater, är med vänner, shopping och fest




vilka är dina 8 bästa kompisar


Engla, Anna, Julia, Linnea, Ida, Lina och Agnes är mina småtjejer



Tycker du om att åka skridskor?

kanske skulle tycka det om jag kunde åka :)



Är det din katt på Headern?

nej, det är min brors katt 



vem är din allra bästa kompis? om du bara får välja en ? och vem är din bästa killkompis? :]


usch vad svårt, men måste nog säga Julia fast vi inte haft tid för varandra den senaste tiden. bästa killkompis är Linus!




Vilken kompis känner du att du kan berätta allt förr!


Julia, Engla och Linus. Inte bara en ju



Vem tycker du om sport? Du verkar vara den tjejen som gillar sport men jag kanske fått för mej bara.. Älskar din blogg btw!<3 // Pontus


jag tycker sport är tråkigt... sen bandy och fotboll kan jag stå ut med. haha, vad bra då


hur lockar du håret? på en del bilder har du så långa och fina lockar <3

har självlockigt hår, men annars lockar jag med plattång, 


har du fått nån ny vän nu på sistonde? kram ingela

jaa, flera bra vänner. kramkram


Har du några syskon ? :)

japp, två storebröder haft tre en gång i tiden också :)



Din pojkvän verkar ganska cool, kan man få hans nummer? ;)


ah, jätte cool.. säkert att du vill att jag ska lägga upp ditt nummer på bloggen wille? ;)



är du modell?


nejj, har tagit några modell bilder och varit med i modelljakten bara.



kan du några andra språk än svenska? :) 
vilka länder har du varit i? :)


Englelska och lettiska. Sen pluggar jag spanska i skolan också men...

Lettland, USA, Estland, Litauen, Jordanien, Thailand, Norge, Spanien. Har säkert varit någonstans mer som jag inte kommer ihåg..



vilka bloggar läser du ? :D


zathildaawiwsimvickyjjjuliamartinssonlacosteccomonsoownabsolutlydiamatildaawallinppiggelinlinneagjardmanjockibois + Kissies, Kenzas, Andreas och dom där när jag har lust. följer gärna din blogg också så länka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar