torsdag 15 december 2011

2011

Blev du kär i år? kan man väl säga.
Vad önskar du att du gjort mer? varit mer med mina älskade vänner och haft kul
Vad önskar du att du gjort mindre? misstag 

Vem har du umgåts med mest? vet inte?
Bästa minnet från 2011? hela sommaren, och festerna.
Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012? ja
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare på många olika sätt, 
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? både och
Vem/Vilka saknade du? vet inte
Största misstaget? att.. jaa...
Tror du att år 2012 kommer blir bättre? ja!
Vad gjorde dig riktigt glad i år? att jag fick så många nya vänner, och tillbringade största delen av sommaren tillsammans med storebror.

Hur många kysste du? 2 eller 3?
Har du några löften inför år 2012? jag ska skita i alla som sårar, lärde jag mig av en speciell person..
Har du haft ett förhållande under 2011? nej
Hur skulle du beskriva din stil 2011? klädstil eller vadå? 
Vars reste du nånstans? lettland och jordanien bara tror jag 
Vad ser du mest framemot med år 2012? att flytta och  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar