torsdag 3 november 2011

hemma!

nu har jag kommit hem efter en natt full med bus!
när jag kom till bollnäs träffade vi Ida, Anna, Agnes och Julia och åt Pizza. Efter det åkte vi med ida´s pappa hem till Julia.
När vi kom hem åt vi tårta och myste tills killarna kom.
Några började leka/spela sanning eller konka och jag, Adam, Dennis och Anna gick och träffade Mathilda.
Myyyys var det iallafall!

Jag, Julia och Adam skulle ta 70 bussen till Sibo, eller Julia skulle hoppa av i Kilafors.. Men ändå, så när vi kom till Kilafors bytte bussjäveln till 75 och började åka till Hällbo..
Då hoppade jag och Adam av och gick till Sibo... När vi nästan hade kommit fram skjutsade snällaste Jonte hem mig. TACK !

Vi tränade bort alla godsaker iallafall!


måste bara skriva att det här är den godaste tårtan som nånsin har uppfunnits, tack! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar