fredag 16 april 2010

hello kitty

hejj bloggen ,
sitter nu i värmen och väntar på att pappa ska komma hem,

inget nytt från när jag kommer hem, för dom ändrar sig hela tiden .
men det blir antingen efter helgen eller om nån vecka.
uppdaterar det när jag kan ! ;) ¨


köpte snyggaste hello kitty sakerna igår kväll,




















heheh, ett hello kitty hårspänne ^^

















och ett par äkta converse skor (A)
770 Baht = 171 Kr

















finaste väskan ! 250 Baht = 55 kr















jag kan inte stava det..
men en sån där sak man lägger pengar i ! :D

200Baht = 22Kr












och ett fint halsband,
220Baht = 49Kr
















MYSIG SHOPPING RUNDA MED ROSA KÖP! , PUSSPÅER! <3

1 kommentar:

  1. ååh, jag älskar hello kitty ! köp något åt mig också ? (A)

    SvaraRadera