lördag 17 april 2010

hårsaker (:






chacha bruchan (;
har nyss vaknat, haft det trök trök för pappa ska spela golf idag :p så jag får bara sitta vid poolen och vid datan ^^
får se hur väderet blir idag. (:
har knäppt kort på några av mina nya hår saker jag köpt, här kommer dom .







min favorit , typ .. 100 baht = 22kr









köpte den på beachen , tyckte den var söt :p
ehm, 2 st för 20 baht = 4kr






















rosa rosett, köpte den på en marknad här nånstans . :p
den kostade 110 baht = 24 Kr
























det är ett glittrigt hårband.. Men det syns inte så bra!
jag kommer inte riktigt ihår vad den kostade men det var runt 90 baht = 20kr


















nu ska jag fixa mig, äta lite frukost och typ gå och bada i poolen ! pussar! :**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar